Friday, August 22, 2008

"mamma.... pin ! "


Spinnen, fijn van die kriebelige en vooral snelle en onberekenbare rennende griezels. Brrr ik moet ze niet. Zat gisteren op de bank even in een blad te bladeren toen Tim ineens naast mij stond en riep "kijk mamma, Tim pin". Oh nee he, griezel de griezel schit denk ik bij mezelf. Tim laat trots de spin in zijn hand zien, het beestje lijkt een beetje suf en blijft GELUKKIG zitten. Dan wil hij de spin naast mij op de bank zetten, ik moet er niet aan denken maar ja een kind bang maken voor een spin kan tegenwoordig niet meer dus..."Nou Tim lieverd, zet de spin maar buiten", breng hem maar naar buiten zeg ik nog een keer in de hoop dat hij niet teveel gaat treuzelen. Oke.., zegt mijn kleine schat heel beheersd. Maar dan valt de spin naast mij op de grond en kruipt onder de bank. Oets mamma. Ja, heel fijn oh crises ik doe mijn ogen dicht en griezel een keer. Zie je de spin...Tim,.. zie je hem ?, maar kennelijk ziet Tim de spin niet want hij gaat op zijn knietjes zitten,kijkt onder de bank en zegt "pin weg mamma" .Hij zwaait met zijn handje en zegt ; "daag pin, daag". Fijn, misschien moet ik mij er toch maar eens overheen zetten, dat spinnen dan toch niet zo heel erg zijn.